dec
2

Ha én egyszer kinyitom a számat.....

Ha én egyszer elkezdek beszélni.

Igen, elindítottam a saját blogomat, megannyi komment után. Remélem olvastok, remélem csámcsogtok, "sunáztok" és sok kreálható, öltöztethető story jön a mélemre:)

Ne felejtsétek el: Ha valami nem igaz, attól még lehet érdekes, csattanós, forró, izgalmas...

...hiszen a blogomat TI éltetitek, nélkületek semmi vagyok... 

Éééés, akik nyomonkövették eddigi kommentjeimet, most dobálhatják rám a sarat, hát legyek Én az első áldozatom. Ilyen blogot nyitni az ártatlan erkölcsi normákkal élő Lady D-nek? ..

De nyugalom ez csak egy blog, és én itt nem vagyok Önmagam..... azt írom amit hallani akartok, hát van nálam jobb?

pssszt...... jövök

XoXo - LadyD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsogi.blog.hu/api/trackback/id/tr221568703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady Devonshire · http://www.csacsogi.blog.hu 2009.12.03. 08:42:27

Hűű, bőven sok információt adtál, hogy rólad is legyen bejegyzésem :)
süti beállítások módosítása